Wednesday, November 28, 2012

Spy Cat - Don Diego Dela Vega

"Na, look who is here?" my better-half asked..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
well...well..well...
 I said hello Zorro...well, hello Zorro



It's so nice to have you back where you belong



You're lookin' swell, Zorro.... I can tell, Zorro



You're still glowin'... You're still crowin'.. You're still goin' strong..
hehehehe



According to my better-half, masa nak buka padlock gate tadi, Incik Zorro ni dah siap tunggu, pastu siap "Nyeow.. Meoww.. " dengan nada yang sangat manis sekali kat my better-half.  (Translation:  Assalammualaikum.. boleh masuk makan?)


Hensem dan ohsem sungguh Don Diego Dela Vega a.k.a. Zorro ni lah....sekarang dah musim hujan, duduk dendiam kat rumah.. jangan sibuk nak merayap je.. tapi kalau rindu kat I, datang je lah kat rumah ea.. nanti I gosok perut you macam hari tu..spy-cat-zorro aka romeo


p.s:  cerita tentang my trip balik ke kampung tu, I cerita lenkali je lah ye.. ada ceita 'vangang' yang I nak share.. hikhikhikhik..

4 comments:

Aidah said...

Sangat emsem itu zorro. Macho habis. Kalau Miki nampak ni minggu lepas, kompom keluar mini zorro after few weeks. Hihihi.

zard said...

Aidah,

kheenn.. hehehe..

Izzy said...

cantiknyaaa lahaiiii.. agaknya oreo beso sok camni ke eh hehe

zard said...

Izzy,

Kata Zorro, apa plak cantik k. Iz, handsome ler.. heheh
mungkin kot Oreo bila dah besar mirip2 Zorro.