Wednesday, April 18, 2012

Sampai sekarang rinduu..

yes, up till to this date saya masih rindu.. masih terpandang-pandang akan wajah-wajah mereka.  mereka bertiga ni datang ke rumah kami kerana lapar.. i think their age was around 1.5 months to 4 months old. so kami fed them with our 'children's ' biscuits.. kesian tenguk mereka makan dan minum.. lapar sungguh.  dari hari itu mereka kept on coming kecuali hari hujan. by looking at them, i bet they were not related.  but you should see how they treat each other so kind and full of respect.  yang buat i terharu, the big girls really took great care towards the small girl.  bagi yang kecil tu makan puas-puas dulu then baru mereka makan. this touches my heart till now. tapi sekarang, after we came back from our short trip hari tu, kami dah tak nampak mereka lagi. i really hope that someone with kind heart has adopted them. the only thing that i still have are their photos to remember them by.. 

(ni kalau dibela sure cantik.. Zall mesti suka)


(punyalah lapar sampai tangan pun masuk sekali..)

(kesian kat kakak angkat dia.. tunggu lah turn adik tu makan puas-puas)

(yang oren a bit besar tu pun if bela memang lawa sangat)

(all the three of them buat saya gila bayang, walau pun masa tu saya dah ada 18 anak2.. )

(baru lah ambil turn nak makan)


"saya lapar.. saya nak makan pleaseee" 

sedih pulak tenguk foto ni..







Ya Allah, lindungi lah mereka..aminn..

No comments: