Friday, October 25, 2013

Jumaat Yang Indah lagi Ceria


As always, each time nak tempuh pagi Jumaat memang lah bercinta betul.  Not I don't like Friday, in fact I love Friday and Monday very much tapi setelah asik diminta berada bersama-sama kelompok tertentu pada tiap pagi Jumaat, maka itu yang buat nikmat Jumaat seakan ditarik dari rasa ceria I.

Akan tetapi pagi ni.. rasa nak buat joget lambak pun ada.. sebab pagi tadi ianya mula pada jam 8 pagi dan selesai pada jam 8:10 pagi.. wahhhh terus lah terasa "Pura Cendana, Pura Cendana, Negeri Aman dan Sentosa, Alam Shahbana, Alam Shahbana, Nama Seri Paduka Baginda" tapi kita sedau diri tau.. so I refrained myself dari buat aksi-aksi yang memungkinkan akan jadi viral di YouTube..hehehe..
picture taken from Google Image
Walaubagaimanapun, tanpa berlenggah masa, selepas pengerusi menyatakan selesai je.. I pun mulakan pecutan seperti gaya pemain bola sepak cuba mendapatkan bola.. tapi selepas melepasi pintu bilik yang gadang tu.. terus I
picture taken from Google Image
memecut sepantas Usain Bolt menuju ke elevator dan bila berada di dalam perut elevator tersebut terus menekan butang G.. bila pintu elevator tertutup rapat..

Usain Bolt
Alhamdullillah Ya Rahman kerana Meeting HOD pagi ni singkat dan tak banyak issue.. hah selamat dari neraka dunia.. *fooh*

4 comments:

Gt Hans said...

Fuhhh!! Ahaha..;p

zard said...

Gt Hans,

fooh fooh fooh.. mintak2 next week and the week after smp ke akhir macam tu je..haha.. tenang sikit jiwa..

Cikda said...

hahaha..cikda baca pun naik semput ikut rentak suspen...

selamat berhujung minggu zard..!!

zard said...

Cikda,

kalau yang baca suspen..yang tulis lagi lah tak keruan sebab happyyy..