Monday, December 23, 2013

Patchi - 3

Berkat doa dari semua (Jazaakumullaahu khairon) dan izin dari Allah SWT, alhamdullillah, kesihatan Patchi makin meningkat bagus.  Sekarang dia dah mula lasak sikit.. dah pandai nak lari sana sini.. walaupun penglihatan Patchi terhad tapi itu tak halang Patchi dari explore dan berkejar ke sana ke mari.. selera makan pun dah bertambah (budak ni kuat makan wooo), minum air pun dah terel.. yang masih tak pandai-pandai, shi shi dan yakkk masih lagi tidak di tempat yang sepatutnya.. any idea macamana nak asuh si kenit ni agar pi ke litter box untuk do his business.. if not selamanya kena pakai surat kabar.. (marah nanti cina surat kabar lama.. paper lama)..


Jumaat yang lepas, Patchi gave me his special "perfume" .. dia sudah kincing masa saya dukung dia.. aiyooo kuyup wooo baju kurung saya itu.. adoiii lah anak oiii... nasib sayanggggg sangat sangat..

2 comments:

Aidah said...

Na, cer amik sikit kueh kucing lain tu kasi tanam kat litterbox patchi. Miki dengan Peah dulu pun I buat camtu gak. Memula dia tak nak buat apa2 tapi Arif dan Farah punya keje hantar dua ekor tu pi toilet 3 kali sehari. Nak tak nak dua ekor tu redho je lah. So sekarang ni dua2 punya waktu poo2 dan shi2 ialah pukul 6pagi dan 6 petang. WALAU BAGAIMANAPUN ...tetap ada kes yang menguji kesabaran. Hahaha.

zard said...

Aidah

Oooo gitu ea.. nanti i cuba.. moga2 lah menjadi..